JLC different designs naruby:-)

Pavel Hudeček edizon na seznam.cz
Čtvrtek Červen 20 10:30:20 CEST 2024

Tohle se zrovna do 100x100 vejde, ale mám za to, že limit na levné je
50x50? Tyhle limity téměř nikdy neřeším.

Myslím si, že different designs je záležitost obchodního modelu.
Předpokládám, že cena je za plochu + příprava procesu. A když spojím dvě
různé desky, "ochudím" je o cenu za přípravu. Takže se od toho snaží
lidi odradit / tu očekávanou přípravu zaplatit. Možná tím i předcházejí
komplikacím, že si to někdo při oddělování kdovíjakým způsobem poškodí a
pak si někde na fóru ztěžuje na špatnou kvalitu:-)

PH