JLC different designs naruby:-)

Pavel Hudeček edizon na seznam.cz
Čtvrtek Červen 20 10:08:09 CEST 2024

Občas nějací vykukové řeší, jak neplatit za different designs a vztekají
se, když jim to neprojde.

Mám opačný problém: Dělal jsem dálkáč. Deska přijímače a deska vysílače.
Udělal jsem napřed obě schemata dohromady. Pak už to spěchalo, tak jsem
to tak nechal, udělal dvojdesku se dvěma viditelně odlišnými oblastmi,
rozltou mědí a mezerou asi 2 mm. Objednal jsem to jako different
designs: 2. Zaplatím víc, ale předejdu dotazům.

Mezi ně jsem do margins dal čáru. Po uploadu hláška, že nedošlo k
detekci žádných vrstev.
Tak jsem čáru odmazal a OK.

Jenže: Už od rána s nima chatuju, ať hlavně co nejrychlejc zahájej
výrobu, že mi je jedno jestli desky oddělej nebo ne, či jestli jsem
zaplatil víc:-)

Konečně se podařilo a vrátěj mi rozdíl.

PH