Re: ELEKTROMETR KEITHLEY 195T - unCAL error po zapnutí

Pavel Kořenský pavel.korensky na dator3.cz
Středa Červen 19 15:36:29 CEST 2024

Zdravím,

nemá to sobě nějakou paměť zálohovanou baterkou ?
Že by třeba po X letech odešla baterie a bez výměny si přístroj prostě
tu kalibraci nepamatuje ?

Zdraví PavelK