Modem Huawei

Petr Labaj labaj na volny.cz
Pondělí Červen 17 20:06:07 CEST 2024

Já nemyslel na furt. Jenom na zkoušku, jestli je to tím.

"Čínský šmejd" (opravdu z Číny) by asi fungoval. Tam si na nějaké
zamykání pro konkrétní síť nehrají.
Takže to musel koupit někde v EU, řekl bych.

Tak pokud by se zjistilo, že to se SIMKou Vodafone pojede, zkusil bych
takové ty mlaďoše, co posedávají
na stáncích v různých obchodních centrech. Kromě prodeje telefonů taky
většinou nabízejí podobné
nadstandardní služby jako odemykání telefonů. Tak třeba to budou umět i
s modemem.

I když mě to docela udivuje. Tak nějak jsem měl pocit, že éra zamykání
přístrojů pro konkrétní síť už skončila.
A u modemu bych to už nečekal vůbec.
Určitě bych zkusil tu jinou SIMku, protože tam toho může asi být špatně víc.
Taky jsem chvíli bojoval s LTE modemem , a to byl součástí komerčního
výrobku Teltonika RUT.

PL