RE: OT: leptání - chlorid

Petr Zahradník clexpert na clexpert.cz
Pondělí Červen 17 13:41:15 CEST 2024

Mám tu jeden ten samý, starší provedení a jen s jednou šachtou na chlorid. Mám ho už asi 10-12 let a nic mi v něm chlorid nevyžral. Posledních mnoho let ho nepoužívám, přestože v něm chlorid stále mám. Topí i bublá. Chtěl jsem ti ho teď nabídnout za nějakou symbolickou cenu, ale teď tedy nevím 😊

Petr Zahradník, počítačový expert
e-mail: clexpert na clexpert.cz
mobil: 602 409 601
https://www.clexpert.cz
Petr Zahradník, Computer Laboratory
Obvodová 740/14, 400 07 Ústí nad Labem

From: Hw-list <hw-list-bounces na list.hw.cz> On Behalf Of Jiří Linhart
Sent: Monday, June 17, 2024 12:39 PM
To: hw-list na list.hw.cz
Subject: OT: leptání - chlorid

Dobrý den,

pro leptání s chloridem ve školním prostředí jsme zatím používali tento stroj. Jsme s ním spokojeni.
[https://cz.farnell.com/productimages/large/en_GB/4205429-40.jpg]

cz.farnell.com

PA210 - Bublinková Leptací Nádoba, 2,25 L, 230 VAC, 150 W, 36 °C až 45 °C, 320 mm x 105 mm x 445 mm

PA210 - Bublinková Leptací Nádoba, 2,25 L, 230 VAC, 150 W, 36 °C až 45 °C, 320 mm x 105 mm x 445 mm

🔗 https://cz.farnell.com/fortex/pa210/bubble-etch-tank-2-25l-150w-230vac/dp/4205429<https://cz.farnell.com/fortex/pa210/bubble-etch-tank-2-25l-150w-230vac/dp/4205429>

 Vydržel zatím nejdéle ze sšech předtím používaných

Dotaz zní, není něco podobného co se používá pro tyto účely. Tento stroj má i oplach vodou jako součást stroje. Budeme muset pořídit něco nového, proto že chlorid rozleptal všechnu elektroniku a vzduchování, takže hledáme možnosti. náhrady.

Mělo by to být žákovzdorné.

děkuji za nápady

JL