Sony Xperia Z2 tablet - Lineage instalace

Martin Hanek martin na hanek.net
Neděle Červen 16 23:22:49 CEST 2024

Dost jsem s tím bojoval, nahrát se mi to nakonec povedlo, ale nefungoval
touch screen. Tak jsem vrátil originál firmware a nechal to být.
Po  několika měsících jsem vyměnil prasklý touch screen, zkusil to znovu
a fungoval! Takže pozor i na takovou věc.

Jinak stručně:
- do pc s widnows musíte nahrát "platform-tools", kde je utilita "adb",
kterou budete potřebovat
- do pc nainstalovat adb usb driver, aby to android zařízení bylo v pc
viditelné

- v zařízení se odemkne bootloader
- ten se pomocí adb přehraje nějakým "custom recovery", u mě třeba TWRP
- https://twrp.me/Devices/Sony/
- a pomocí něj a adb v pc se tam nahraje LineageOS
- a nakonec nějaké základní aplikace (v Lineage nic není) -
https://mindthegapps.com/ nebo https://opengapps.org/

Základem ale je, aby byl tablet podporovaný a ten Váš nevidím ani u
Lineage, ani u TWRP.

Martin Hanek