Re: Výroba transformátorů na zakázku ?

Pavel Kořenský pavel.korensky na dator3.cz
Pátek Červen 14 23:08:26 CEST 2024

To je dobrý trik :)

Akorát mám obavu, že zrovna v tomto konkrétní případě by to nebyl
životaschopný nápad. První co na tom zdroji odejde budou elyty a dávat
tam do tepla novou sadu elytů a nechat je tam pár let opékat by asi
nebylo to pravé oříškové :)

Zdraví PavelK