Re: Problém s Volným

Jindrich Fucik fulda na seznam.cz
Čtvrtek Červen 13 10:16:47 CEST 2024

umím odpovědět jen částečně.
Potíž je v tom, že konference ze své podstaty posílá maily, které mají v
hlavičce a v těle jiného odesílatele. Tedy pro značné množství
jednodušších filtrů to snižuje důvěryhodnost. Pokud je v hlavičce navíc
nějaký vypečený podpis odesílatele, tak je odmítnutí docela legitimní.

Z mojí velmi omezené praxe je docela užitečné to nepřehánět s množstvím
ověření. Na mém serveru mám v DNS záznam pro spfl a taky jsem si
vygeneroval celkem dlouhý certifikát pro mail server (pozor na to, že v
některých distribucích není žádný a tak sendmail nedokáže použít SSL)

$ host -t TXT fucik.name
fucik.name descriptive text "v=spf1 ip4:185.14.233.90 ip4:212.158.128.71
~all"
$ host -t TXT list.hw.cz
list.hw.cz has no TXT record

# cd /usr/share/ssl/certs