Re: Test - neřešitelný problém

Jindrich Fucik FULDA na seznam.cz
Středa Červen 12 16:31:57 CEST 2024

... a já mám zaplé potvrzení o odeslání mailu do konference a to mi ode dneška padá do spamu. Tak se schválně večer podívám proč.

---------- Původní e-mail ----------
Od: Pavel Kutina <hw na prelude.cz>
Komu: HW-news <hw-list na list.hw.cz>
Datum: 11. 6. 2024 22:55:43
Předmět: Re: Test - neřešitelný problém
A je zásadmí problém přihlásit do HW novou adresu a tu starou prostě
nepoužívat? Myslím, že ten jeden nepoužívaný záznam v databázi konference
určitě unese... Všichni se známe minimálně pod jménem, takže i nadále bude
vcelku jasné, kdo s kým mluví a s kým si právě píše, i když z jiné adresy.

Pvel Kutina