Re: INFO: nová adresa

Jindrich Fucik FULDA na seznam.cz
Středa Červen 12 16:22:11 CEST 2024

Ahoj,

dovedu si celkem snadno představit, že ti ty maily pošlu "jako přílohu" a ty si je drag&drop přetáhneš do příslušné složky.
Pravda, není u toho ten pocit s pluginem a je pravda, že na imap složce to trvá, ale dá se.

---------- Původní e-mail ----------
Od: PETR MAŘÍK <pmarik.rte na tiscali.cz>
Komu: hw-list na list.hw.cz
Datum: 12. 6. 2024 15:51:50
Předmět: INFO: nová adresa
Zdravím všechny,
po změně adresy v profilu na pmarik.rte na tiscali mi znovu chodí zprávy. Problém mám s doplněním chybějících zpráv do Thunderbirdu. Naivně jsem se domníval, že použiji doplněk Thunderbirdu Import Export tools OE.
Z archivu konference jsem si stáhl chybějící zprávy a pomocí online služby na netu zkonvertoval na formát eml, který doplněk umí. Ale ouha, po načtení zpráv jsou bez předmětu a v nečitelném formátu (tedy v textové podobě eml). Kde dělám chybu?