RE: Proč čistit hrot pájky mosaznou vlnou a ne houbičkou ?

Petr Zahradník clexpert na clexpert.cz
Středa Červen 12 10:18:19 CEST 2024

Tak to ses mohl zeptat mě. Já mám ty od Conrada dva kusy, koupil jsem je kdysi ve velké slevě za pár stovek. Někdy spouští sám od sebe, je potřeba ho vypínat násilím. Proto jsem na něj neposílal odkaz, aby mi pak nikdo nenadával. Jinak čistí dobře, to zase jo. Příště bych si asi koupil ten značkový.

Petr Zahradník, počítačový expert
e-mail: clexpert na clexpert.cz
mobil: 602 409 601
https://www.clexpert.cz
Petr Zahradník, Computer Laboratory
Obvodová 740/14, 400 07 Ústí nad Labem

-----Original Message-----
From: Hw-list <hw-list-bounces na list.hw.cz> On Behalf Of ajtservis
Sent: Wednesday, June 12, 2024 8:10 AM
To: hw-list na list.hw.cz
Subject: Re: Proč čistit hrot pájky mosaznou vlnou a ne houbičkou ?

tak jsem toho conrada toolcraft objednal.
na hot-air, jak psal PZ take maji za podobnou cenu 2 typy, ale u jednoho nemaji nahradni kartacky a u druheho ano, ale 2x drazsi nez conrad.
https://www.hotair.cz/detail/pomucky-pro-praci-naradi-sw/nastroje-pro-cisteni/automaticky-cistic-pajecich-hrotu-yihua-200c-s-infracervenou-spousti.html
https://www.hotair.cz/detail/pomucky-pro-praci-naradi-sw/nastroje-pro-cisteni/automaticky-cistic-pajeciho-hrotu-aoyue-128.html
zitra snad podam info jak to funguje, tak pokud nekdo vaha, muze pockat.
t.