chyba na centrum.cz

Pavel Hudeček edizon na seznam.cz
Úterý Červen 11 14:29:59 CEST 2024

IMAP je oproti POP příjemná věc, prostě je všechno všude stejné, včetně
toho, že všude vidím i odevšad odeslané zprávy.

A v případě HW je důležité, že na jednom počítači promažu starý a zmizej
na všech. Ale některý servery při smazání třeba HW za 8 měsíců pak
hodinu-dvě zloběj, nebo to nejde a musí se po částech. Ale to vlastně
dělává i pop3, když je nastaveno mazat až po lokálním smazání.

S tím zas souvisí, že po instalaci na další zařízení lze s POP3 snadno
přijít o zprávy na serveru, protože klienti mívaj default mazání čerstvě
stažených zpráv. To u IMAPu nehrozí.

Takže za mě, pokud je k dispozici IMAP, použiju IMAP.

PH