Re: Proč čistit hrot pájky mosaznou vlnou a ne houbičkou ?

Pavel Kutina hw na prelude.cz
Pondělí Červen 10 23:20:49 CEST 2024

Rotační kartáčky nepoužívám, protože je neznám. Nemáš link?

Pavel Kutina

----- Original Message -----
From: Petr Zahradník
To: HW-news
Sent: Monday, June 10, 2024 9:34 PM
Subject: RE: Proč čistit hrot pájky mosaznou vlnou a ne houbičkou ?

Já nechápu, proč by si člověk normálně nemohl koupit drahou páječku nebo
cokoliv jiného. To je přece normální, když peníze mám a něco chci, tak si to
koupím. Rozhodně si nemyslím, že každý si kupuje drahé věci jen proto, aby
machroval.

PS: Jinak mě zarazilo, že nikdo z vás nečistí hrot automatickými rotačními
kartáčky jako já. Strčíš, vytáhneš čisťounký. Ale skoro se bojím to sem
napsat, abych nebyl taky za rozežraného týpka, který nemá navlhčenou
špongiu…

Petr Zahradník, počítačový expert
e-mail: clexpert na clexpert.cz
mobil: 602 409 601