SMA konektory na Aliexpressu ?

Jan Kuba honza.kuba na gmail.com
Pondělí Červen 10 16:57:16 CEST 2024

Tak já tam píšu, že jsem je potřeboval rychle, nebyl čas čekat na nějakou
zásilku z ali. Spíš to celé bylo pojaté jako takový test, kam až je to s
těmi SMD odpory použitelné. Prostě potřebuji včera attenuátor, tak ho během
chvilky spáchám.
Ty moje profi plus 4 ks z ali už jsem našel. Z
 těch čtyřech ks z AliExpressu jeden funguje tak že když se hodně ohne a
se namáhá to tělo válečku tak se přeruší. Uvnitř je to tvořené nějakým
uhlíkovým válečkem, a do toho pinu je to zasazené jen kleštinou. Neboli
mechanický bída.  A na 3GHz je to +2 dB. ( Číňan psal do 6GHz ) Když to
člověk vezme do ruky tak pozná že je to šunt. Ostatní tři fungují dobře,
ale je to 3 a 6 dB tam se to chová lépe než 60dB.