SMA konektory na Aliexpressu ?

Pavel Kořenský pavel.korensky na dator3.cz
Neděle Červen 9 00:51:56 CEST 2024

Zdravím,

nemá někdo z přítomných zkušenost s SMA konektory z Aliexpressu ?

Konkrétně třeba tyhle - https://vi.aliexpress.com/item/1005003176364619.html

Nepotřebuju je na nějakou ultra přesnou práci a nepožaduju spolehlivé
fungování v mikrovlném pásmu. Bohatě mi postačí, pokud budou fungovat
pro signál 10 MHz.

Jde o to, že si potřebuju nabastlit nějaké atenuátory pro tinyPFA, abych
dostal výstupy mých různých oscilátorů do oblasti -10 dBm až -5 dBm.
Hotové komerční atenuátory kupovat nechci, protože jsou většinou určené
pro vysílače a tudíž drahé jako prase, protože velký výkon, chladič atd.

Takže použít dva SMA konektory a nějaké 1% SMD resistory letované přímo
na konektory je celkem jasná volba. Nejde mi o super parametry, ale zase
bych nerad koupil něco, co je celé z plastu a namalované na zlato. To
není vtip, kamarád si kdysi takhle koupil u Vietnamců za výhodnou cenu
(cca. 60 Kč) takovou sofistikovanou vývrtku na víno jako mám já (cca.
1500 Kč) a při prvním použití zjistil (když vývrtka praskla), že je to
celé pokovený plast. Tenkrát jsme se tomu hodně nasmáli :)

Zdraví PavelK