Re: [OT] Elektromobil - dojezd v závislosti na rychlosti

Petr Labaj labaj na volny.cz
Pátek Červen 7 22:26:38 CEST 2024

Ty 2 rozhovory vyšly i ve video provedení, kde pán ten elektrolyzér má
na stole a membránu má v ruce.
Tohle je ten druhý díl, kde reaguje na dotazy po prvním dílu:
https://www.youtube.com/watch?v=zmg-4ZPLGXo&t=358s

Pokud si to správně pamatuju, tak tam nemluvil o 80% účinnosti, ale o
2/3, tedy o cca 67%.
A podle mě se elektrolyzér v opačném gardu jako  palivový článek použít
nedá.

Já tomu vodíku pořád nějak nemůžu uvěřit, i když se snažím.
Má malou objemovou hustotu energie a velmi špatné fyzikální vlastnosti.
Tak bych si asi akcie nějaké vodíkově orientované firmy nekoupil.
Ale třeba se pletu.

PL