Re: [OT] k tématu zelené energie

Petr Labaj labaj na volny.cz
Pátek Červen 7 17:46:54 CEST 2024

No ale pro nabíjení elektromobilu je to je správné a ekologické řešení.
Ten motor je pomaloběžný a pracuje v optimálních otáčkách. Takže funguje
s vysokou účinností.
Tedy i se ztrátami nabíjením možná/pravděpodobně bude mít z něho nabité
elektroauto menší spotřebu fosilního paliva než kdyby to byl klasický
spalovák.
Ty motory jsou vymazlené a budou mít asi slušně udělanou filtraci zplodin.
Hlavně ale smrdí u Vás na samotě (jak to nazýváte), a ne vedle chodníku
někde v centru města.
Takže OK.

PL