Re: poptávka po pálení bronzového plechu

Petr Labaj labaj na volny.cz
Čtvrtek Červen 6 23:10:02 CEST 2024

Tím samým čím tišťáky.
Chlorid železitý, nebo rychleji kyselina chlorovodíková a peroxid vodíku
a dalších mnoho jiných možností.
Spíš než modelářskou prodejnu asi elektrotechnickou.

To bude zřejmě nějaký jednoduchý 2D tvar, ne?
Kdybych to dělal já, tak stříknu ten plech barvou ve spreji a ten obrys
bych do barvy vypálil na laseru.
Vy asi laser nemáte. Tak bych zkusil kousek toho plechu stříknout, a
jehlou vyškrábnout obrys.
Je to rychlý pokus jak se to bude leptat, jak to bude trvat dlouho atd.
A dá se to udělat hned (máte-li doma nějakou barvu).

PL