Re: [OT] Závit na špuntech PET-flašek

Pavel Kořenský pavel.korensky na dator3.cz
Čtvrtek Červen 6 22:09:32 CEST 2024

No já se bez mučení přiznám, že s problémem UV bojuju už roky.
Dílnu mám v místnosti, kde měla být podle původního projektu druhá
koupelna v podkroví. Střešní okno orientované víceméně na jih.
A jak to není v šupleti, rozpadá se po pár letech každý plast a čím je
plast novější, tím je to horší. A bohužel se to netýká jen lahviček a
krabiček s něčím, ale i přístrojů.
Důkazem může být můj původní GPS/OCXO jehož krabice Bopla se tak nějak
samorozložila když jsem do ní po cca. 20 letech šťouchnul. A to byla pod
stolem, kde na ní sluneční svit mohl dopadat tak odhadem 10 minut denně
a jen pár měsíců v roce...
Odbouratelné plasty jsou mor. :(

Zdraví PavelK