Re: [OT] Elektromobil - dojezd v závislosti na rychlosti

Petr Labaj labaj na volny.cz
Čtvrtek Červen 6 18:35:20 CEST 2024

Jednovrstvé panely dneska si končí někde těsně pod 24%.
Ale nějakých více než 30% dosáhly kombinované panely s křemíkovou a
perovskitovou vrstvou.
Viz třeba tady:
https://www.solarninovinky.cz/33-24-jinko-solar-lame-rekordy-v-ucinnosti-solarnich-clanku/

PL