Re: poptávka po pálení bronzového plechu

Petr Labaj labaj na volny.cz
Čtvrtek Červen 6 13:54:34 CEST 2024

Na vláknovém nebo pevnolátkovém laseru (oba pulzní, 1064nm) ano.
Na malých kontinuálních (CO2, LED) ne.
Bude to na hodně průchodů, materiály na bázi mědi jsou obtížný materiál.
Na těch strojích není desetina problém.
Ale myslím, že takovou techniku tady nikdo nemá. Nebo se aspoň nepochlubil.
Nevím jak dneska, dřív to ve stolním provedení začínalo tak od 150 až
200 tis. Kč.

Nicméně ty bronzové plíšky by bylo podle mě jednodušší leptat. Bronz
půjde v pohodě.
Takže běžný tišťákový postup.
V podobné tloušťce kolem 0.1-0.15mm jsem leptat mosaz i hliník.
Pro 0.15mm by to šlo i jednostranně, ale oboustranně to bude rychlejší a
s malým úkosem.

PL