Re: [OT] Elektromobil - dojezd v závislosti na rychlosti

Martin Záruba swz na volny.cz
Čtvrtek Červen 6 07:23:19 CEST 2024

S tím bych souhlasil, až na to využití. Nic neprodávám a asi ani nebudu.
Nedostal jsem žádnou dotaci. Ale půl roku jsem soběstačný, v zimě
pochopitelně ne, plyn mi do domu nesmí, topím tepelným čerpadlem. Stálo
mě to bez práce (mimo montáže panelů na střechu, na to jsem starý)  s
baterkami 16kWh a výkonem 9,5kWp cca 150 tisíc. Mám roční spotřebu cca
15MWh a za dva roky jsem ušetřil cca 110 000. Ještě necelý rok a jsem na
nule. A to nepočítám, že část panelů dělá tepelný štít nad bazénem, kde
bylo v létě vedro. Kde je problém při použití v domácí síti?

Martin Záruba