Re: [OT] Elektromobil - dojezd v závislosti na rychlosti

Jan Kuba honza.kuba na gmail.com
Čtvrtek Červen 6 00:24:19 CEST 2024

Takhle to nikdo nenapsal.. mě třeba vadí ty dotační programy které to
všechno strašně pokřívají. Když něco nefunguje tak to zadotujeme. Bohužel
se to dotuje z kapes daňových poplatníků. Teď mně pěknė irituje, že
podnikatelům dotují prãvė e-auta. Nikdo je nechce, tak jim přidáme 200 nebo
300 000 z kapes daňových poplatníků a on si je snad někdo koupí.
To je přeci úplně špatně takhle to tlačit. Má to nějakou logiku?