RE: Vysílací výkon

Šerých Jakub Serych na panska.cz
Středa Červen 5 22:51:18 CEST 2024

Já si právě myslím, že to PIO nebude až takové ztráty působit, protože to je jednoduchý stavový stroj, takže těch hradel, co se tam přepínají bude řádově méně, než kdyby to běželo na core toho procesoru. (samozřejmě core taky maká, aby tomu dodával korekce frekvence, ale to maká i když se nevysílá).

Jakub Šerých