Re: Přilepení termistoru k SMD odporu

Petr Labaj labaj na volny.cz
Středa Červen 5 17:25:18 CEST 2024

Ony se ty součástky asi budou roztahovat podobně.
Pokud to nejde stáhnout proužkem pásky kvůli minimálním rozměrům, tak
omotat nití.
Tu nit pak případně zvenku zakápnout miniaturní kapičkou sekunďáku.
To už nikdy nikdo nerozdělá a tepelný přenos bude dobrý.

Mimochodem cokoli omotat nití a zakápnou pak sekunďákem vytvoří šíleně
pevný spoj.
Opravil jsem tak i věci velmi silně namáhané.

PL