Re: Proč čistit hrot pájky mosaznou vlnou a ne houbičkou ?

Jindrich Fucik FULDA na seznam.cz
Středa Červen 5 15:34:10 CEST 2024

... čína je plná zábavných transportních krabiček:
https://www.aliexpress.com/item/1005005756673505.html
https://www.aliexpress.com/item/1005006620278055.html

---------- Původní e-mail ----------
Od: Pavel Kořenský <pavel.korensky na dator3.cz>
Komu: hw-list na list.hw.cz
Datum: 5. 6. 2024 10:38:31
Předmět: Re: Proč čistit hrot pájky mosaznou vlnou a ne houbičkou ?

No já zamýšlím vytisknout tohle:
https://www.printables.com/cs/model/479937-ts101-rugged-box-magnetic-version/remixes
Tahle krabička má pro oddělení vlny víčko držené magnety.

Ale po pravdě řečeno, ještě jsem se nerozhodl jestli vůbec něco
tisknout. Krabička sežere fůru resinu a připadá mi, že nějaká menší
taštička (do které se obvykle dává kartáček na zuby, pasta, holení,
hřeben atd. když člověk někam jede) by taky stačila.