Ohrev TUV za 90 tisic

AZE aze na seznam.cz
Úterý Červen 4 23:14:11 CEST 2024

Narychlo jsem v odpoledne připojil osciloskop, chyběla mi 3. ruka. Zátěží
bylo těleso 2kW, bohužel jsem zapomněl klešťák, tak příště a za různých
světelných podmínek. Připojuji neumělou fotku. Toto leze do bojleru. Už se
nedivím, že se Metex s TRMS skoro zbláznil. Musí to docela slušně rušit...
naprázdno jsou to čisté nerozsekané obdélníky jako obálka těch úzkých.
aze

-----Původní zpráva-----
From: Jindrich Fucik
Sent: Tuesday, June 04, 2024 9:35 AM
To: HW-news
Subject: RE: Ohrev TUV za 90 tisic

Blbá úvaha bez znalosti problému:

Stejně to MPPT dělá nasekanej signál, takže stačí každou druhou periodu
otočit a je to ne? Tomu bojleru je v podstatě jedno, jakou frekvencí a jakou
periodou se signál převrací. Mno asi by nebylo v souladu vyvažování
spotřebovaného proudu, tak to asi nebude tak jednoduché.

---------- Původní e-mail ----------