Interkom do ordinace

Jan Půhoný konference na puhy.cz
Úterý Červen 4 18:51:14 CEST 2024

Zdravím konferenci,

dostal jsem úkol realizovat jednosměrný interkom mezi ordinací a sesternou
(bezdrátový). Myslel jsem, že toho musí být tuna na internetu, ale našel
jsem jen něco na bázi PMR vysílaček nebo Commax, který jede modulací po
230V.

Hledám blbě, nebo se to fakt nevyrábí? Něco jako chůvička, jen aby to
trochu vypadalo. Požadavek je, aby to leželo na stole a po stisku tlačítka
se ozvalo v druhé místnosti to co se mluví. Nic víc.

Je tam wifi, teoreticky by to mohlo jet i po wifi.

Požadavkem je také možnost sestavu rozšířit do budoucna o další přijímač-

Díky.

HP