Re: [OT] Plasty odolné proti UV

ajtservis info na ajtservis.cz
Úterý Červen 4 11:18:59 CEST 2024

take prihodim jednu zkusennost s aktualnima plastama.
koupil jsem v makru vetsi pytlik barevnejch sirsich gumicek "na neco" .
ruzne je pouzivam v dilne a kanclu. ty gumicky se rozpadnou i v supliku
do roka. tedy bez pusobeni svetla a UV. jeste je rozdil jeslti jsou
napnuty, nebo kdyz jen tak lezej v krabce. ty volne lezici se tvari
porad ok, ale uz je nikam nedavam, je to k prdu.
t.