Ohrev TUV za 90 tisic

Petr Labaj labaj na volny.cz
Pondělí Červen 3 23:18:51 CEST 2024

Při poruše mokrého topného tělesa (což je celkem častá závada) to spíš
vychytá proudový chránič a ne jistič. I u běžného bojleru na síti.
Už se mi stalo u bojleru i u pračky.

S tím vyvíjením vodíku by to asi nebylo tak horké. Je to AC, tedy
střídající-se
polarita. I když obdélníková.

Jen pro doplnění: tyhle Dražické bojlery mají suchá topná tělesa.

PL