Ohrev TUV za 90 tisic

Lukas Burda burdal1 na post.cz
Pondělí Červen 3 23:03:35 CEST 2024

Aha. Jenom kondenzatory a PWM? Na jaké frekvenci to tak pracuje? Asi na
podstatně vyšších než jsem si myslel (což bylo desítky max. nizke stovky
Hz).

LB

---------- Původní e-mail ----------
Od: Josef Šíp <sip na raab.cz>
Komu: HW-news <hw-list na list.hw.cz>
Datum: 3. 6. 2024 22:56:02
Předmět: RE: Ohrev TUV za 90 tisic
"

Panely se chovaji jako proudovy zdroj, který nabiji kondenzátory.

Přes PWM se tyto kondenzátory vybiji do topného tělesa.

AC se dela proto, aby zustal funkcni termostat a pojistny termostat v
bojleru.

Pokud se vse udela rychle a u kondenzatoru se neprekroci max proud, muze to
fungovat.

Jen by to chtelo ještě hlidat nejaky izolacni stav u  mokreho topneho
tělesa, aby v pripade poruchy

(uz jsem videl prasknute) jsme z bojleru neudelali vyvyjec vodiku…

(Panely se chovaji jako proudovy zdroj, tudiz nevyhodi jistic)

J.S.