Ohrev TUV za 90 tisic

Lukas Burda burdal1 na post.cz
Pondělí Červen 3 22:38:48 CEST 2024

Dobrý den. Omlouvám se, jestli jsem tohle někde v diskuzi přehlédl, ale
pokud to Geti zařízení jen rozseká můstkem DC vstup na + a - obdélník, jak
může dělat MPPT? Neumím si to nějak bez skutečného měniče představit. Jedině
snad, že když potřebuje "odlehčit" panel, aby se dostal do optimálního bodu,
tak to "nějak" paralelně přikrmí výstup ze sítě, ale to by tam zase musel
být měnič z té sítě na U_mppt panelu. (Když pominu že v této ********
instalaci to kombinovat síť a panely, jestli jsem to dobře pochopil, neumí)?
Jak to vlastně funguje?

Díky Lukáš Burda

---------- Původní e-mail ----------
Od: Petr Labaj <labaj na volny.cz>
Komu: hw-list na list.hw.cz
Datum: 3. 6. 2024 14:37:12
Předmět: Re: Ohrev TUV za 90 tisic
"V čem to podle Vás nesplňuje? Kvůli tomu slovíčku "efektivní" ?
To Geti je střídač s MPPT, takže splňuje to "nebo MPPT regulátorem".

Já Vám do toho nechci a nemůžu kecat. Ale ten zvolený postup se mi zdá
zatím poměrně neefektivní.
Co tak nějak takto:
- sepsat problémy
- napsat představu, jak a co tam má firma dodělat
- navrhnout požadovanou slevu
- napsat, že vše je průběžně monitorováno a zaznamenáváno, a nebudou-li
předchozí 2 body splněny, odchází stížnost s dokumentací na SFŽP a
Živnostenský úřad

PL