Hrajeme si s VNA

Tomáš Urbanec tommypnq na centrum.cz
Pondělí Červen 3 14:57:14 CEST 2024

No a z toho vyplývá, že je Vaše úvaha nesprávná, samotný střední pin
konektoru vyzařuje velmi málo, pořád se chová jako slušný otevřený konec
a rezonanci na S11 tudíž musíte hodit na nějakou vnitřní strukturu v
cestě mezi VNA a koncem kabelu, například odraz někde před koncem, se
odečte se signálem odraženým až na konci a máte minimum, co vidíte, a
přitom ven z kabelu nevylítne nic navíc...

Respektive, pokud se chcete opravdu dozvědět, co to způsobuje, tak
přepněte měření do časové oblasti a tam můžete diskontinuity zkoumat...

            Tomáš Urbanec

> No to já samzřejmě vím. Ale když třeba někde kousek pod 4,6 GHz
> ukazuje S11 asi -50, tak bych čekal, že většinu odvisílá tím pindíkem,
> na S21 bude proti tomu nějaký maximum a to mě překvapilo že není. A
> stejně je to u ostatních takvým minim S21.
>
> PH

>>> 10-násobku, ten se taky někde nastavuje, nebo jak to funguje?
>>> 3. Co zobrazuje S21 Polar Plot?
>>> 4. Co je Delta Marker, resp. jak ho použít?
>>> 5. Co dělaj radiobuttony vedle markerů?