Ohrev TUV za 90 tisic

Petr Labaj labaj na volny.cz
Neděle Červen 2 22:17:51 CEST 2024

Kdyby to bylo na mně, tak klidně i to SFŽP a ČOI, ale až ve druhém kole.

Napřed bych jim dal šanci to udělat pořádně a získat pro paní případně i
nějakou slevu (třeba ten doplatek).
Zatím jsem nabyl dojmu, že začali spolupracovat. Že tam poslali aspoň
toho revizáka (pokud jsem to správně pochopil).
Teprve pokud by ne nevyužili druhou šanci, tak pak tvrdý postup.

No ale není to na mně.

PL