Ohrev TUV za 90 tisic

Jiří Majzlík Nemeček jirry na centrum.cz
Sobota Červen 1 10:10:06 CEST 2024

Jaké komponenty mají být použity a jak má být instalace provedena, to
určuje projektant. Revizák ověřuje, jestli bylo vše realizováno opravdu
tak, jak projektant navrhl. Proto se MUSÍ zajímat i o typy použitých
komponent, nejlépe i jejich výrobní čísla.

JMN