Radio FM

Michal Grunt michal.grunt na gmail.com
Středa Červenec 31 22:01:25 CEST 2024

LMV358 byl použit kvůli 5V napájení a autorovi to s ním hrálo. Jenomže mě
to hrálo hodně hrozně. Spíš bych to prisuzoval tomu, že to nebyl LMV358,
ale něco jiného s potiskem LMV358. Ono stejně... poslouchám tam pouze CRo
JAZZ a na to je to celé "vyladěné" (s tim NE5534 resp jde o rezistor R3,
ktery jsem razantne snížil, aby spodni kmitocty na 8cm repro vice vynikly).
Jakmile to prepnu na jinou stanici kde hrají něco současného tak se to nedá
poslouchat (prebuzeny, zkresleny)... Ale na CRo to hraje uspokojivě.