Re: Měření kapacity jednoho článku LiFePO4

Zdeněk Janiš zdenek.janis na brajan.cz
Pondělí Červenec 29 23:35:52 CEST 2024

Článek má na sobě štítek s čínky napsanou kapacitou a napětím. Asi 5min
práce a může tam být cokoliv.
Ǩód tam je. Ale naprosto nečitelný. Nejedná se ani tak o QR, jako o
DataCode. I tak je naprosto nečitelný.

--
   Zdeněk Janiš