atmega328

Jindrich Fucik FULDA na seznam.cz
Pondělí Červenec 29 15:25:22 CEST 2024

Ha, už jsem to našel. To P znamená "picoPower". Takže verze s P mají menší spotřebu, mají rozdílný Brownout a mají navíc 2 instrukce. Takže když mám přeložený program, tak volím ATMEGA328P-PN. Verzi PB ignoruji, není na skladě.

There's a Brownout difference:

BOD disable only available in picoPower devices ATmega48PA/88PA/168PA/328P
BODS and BODSE only available for picoPower devices ATmega48PA/88PA/168PA/328P

There's a couple of instruction differences, see page 522:
BRANCH INSTRUCTIONS

Mnemonics Operands Description Operation Flags #Clocks
JMP(1) k Direct Jump PC <-- k None 3
CALL(1) k Direct Subroutine Call PC <-- k None 4

Note: 1. These instructions are only available in ATmega168PA and ATmega328P.

---------- Původní e-mail ----------
Od: Jindrich Fucik <FULDA na seznam.cz>
Komu: HW-news <hw-list na list.hw.cz>
Datum: 29. 7. 2024 14:34:05
Předmět: atmega328

Ahoj,

není prosím mezi přítomnými nějaký znalec atmelů?
Chtěl bych si postavit aplikaci, kde je použit atmega328 (v dil pouzdře).
Jenže v TME mi nabízejí:
ATMEGA328-PU za 67.51Kč
ATMEGA328P-PN za 80.01
ATMEGA328P-PU za 81.27

Na stránce microchipu píšou, že mám používat jedine verzi  ATMEGA328PB.

Ale pořádně se mi nedaří najít rozdíly (teda PU a PN ano, tam je rozdíl v teplotě a ten odolnější je asi málo oblíbenej, tak je levnější), ale co znamená to P? mám se na něco konkrétního zaměřit?