Malé sací čerpadlo

Václav Ovsík vaclav.ovsik na seznam.cz
Pondělí Červenec 29 10:09:23 CEST 2024

On Mon, Jul 29, 2024 at 08:09:51AM +0200, Jirka Mww wrote:
> Čerpadlo už mám, základní trst proveden, musím to jen nějak rozumněpropojit
> na ty hadice. Do bazénu lézt nechci, ten kal je tak jemný, že se hned
> rozvíří a zmizí.

Zrovna jsem objednal:
https://www.marimex.cz/bazenovy-roboticky-vysavac-prostar-vac-xp17-aku/
Asi to bude slabší výkon, ale zase je to jen za 3kKč. Nějaké recenze na
to jsou…
Bazén je na zahradě po rodičích cca 6x4m, 1.5m vody (zakopaný). Nikdy
tam nebyla filtrace, protože spodní voda, a musela by tak být nad zemí.
Vždycky se to čistilo jenom ručně. Jezdím tam jedou za týden a matka se
špatně pohybuje, tak uvidíme jestli to k něčemu bude, tak pak napíšu…
--
Zito