Re: Malé sací čerpadlo

Petr Labaj labaj na volny.cz
Neděle Červenec 28 16:59:11 CEST 2024

Může se tipovat?

Pokud ano, tak můj tip je, že proti fontánkovému čerpadlu to bude hodně
hlučné,
bude to mít vysokou spotřebu a bude to na výstupu zbytečně výkonné.
A kromě toho 2x dražší.

Na vysokou životnost při dlouhodobém provozu bych taky nesázel, bude to
dělané
na krátkodobý provoz, řekl bych.
(předpokládám, že vysát celý bazén je akce na dost dlouhou dobu)

PL