Re: Malé sací čerpadlo

Jirka Mww jirka.mww na gmail.com
Sobota Červenec 27 18:53:59 CEST 2024

Díky všem za rady, tu predfiltraci jsem zkoušel, ale ten kal je velmi
jemný, projde vším. Vločkovač taky používám, tohle jsou jen takové malé
zbytky v rozsahu pár dm3. Mám představu duralové trubky cca 2.5 m, na
jednom konci nějakou násoska na druhé čerpadlo s vypínačem. Pokud to bude
za pár stokorun, tak se to za jednu sezónu i zaplatí. Bazén provozují 5
měsíců v roce, to je 20 týdnů. Když ušetřím 0.5 m3 každý týden, tak to je
10m3 a to je u nás 900 Kč.