Re: Malé sací čerpadlo

Petr Labaj labaj na volny.cz
Sobota Červenec 27 16:04:21 CEST 2024

Jen pro zajímavost - proč by nešlo použít to levné fontánkové čerpadlo?
Když ho umístíte někam zhruba do výšky hladiny a dáte na sací vývod tu
zmíněnou 1/2" hadici tak to přece bude splňovat to co potřebujete, ne?
Navíc bude vodotěsné, takže když ho při manipulaci případně polejete,
nic se neděje.

PL