LIDL vercajk, jakou nabijecku + baterku 20V ?

ajtservis info na ajtservis.cz
Čtvrtek Červenec 25 12:04:24 CEST 2024

hezky den.
kratka "recenze" vercajku nuzky + motorovka.
baterky(4Ah/20V) dorazily s napetim skoro shodnym 18V.
nabijeni jedna 30min druha 37min. pisou na nabijecce komplet 4Ah za
60min. konecne napeti u obou 4,07(4,074V a 4,073V).
celkem rozumne konzervativni hodnota 4,074V/clanek ?
nabijecky hucej jak protr... proste maj vetrak. jednu vymenim se svagrem
za tichou/pomalejsi.
k vykonu naradi, je to celekm masakr. u prumeru co nevezmou nuzky, volne
prechazi motorovka. ta vezme i pidi prumery.
krajim vetve na kousky a hazim do maltovniku(vejde se jich do auta 6ks)
a pak vezu do kontaku.
u tech nuzek je az strasidelnej pocit, kdyby tam clovek nechal prstik,
tak smik, ani by nemrknul.
pokud se nekdo chce utkat s neprizpusobivou prirodou od ostruzin pres
bezinku a jakejkoliv strom nalet i na polinka, je to idealni. do kazde
ruky jeden nastroj a projdete dzungli :-).
cena za levnej vercajk s velkou baterkou je vaha. bejt vinar/sadar,
priplatil bych si za o 1/3 lehci bosch s mensi baterkou, aby clovek
vydrzel cvakat celej den. zdalo se mi cca 3,5kkc za modrej bosch uz
hodne, ale vcera jsem narazil ve vinarskem eshopu na accu nuzky a bezne
se pohybujou 10-20 i 30kkc.
zahrade zdar !
t.