LIDL vercajk, jakou nabijecku + baterku 20V ?

Ales Filip konference.afilip na centrum.cz
Úterý Červenec 23 23:06:16 CEST 2024

Dobrý den,

Li-xx baterky se mají ukládat nabité na 70%. Já třeba koloběžku ukládám na
zimu nabitou okolo této hodnoty v ložnici na skříň (přítelkyně z toho
rozhodně radost nemá, ale nedá se nic dělat). A i při používání se snažím,
aby nestála delší dobu nabitá na 100%. To samé baterky do sekačky
Lux-tools. Ani po 4 letech u sekačky nepozoruji nějakou ztrátu kapacity, a
to ta znacka není žádný zázrak. Ale rozhodně s Parkside s to nedá
srovnávat. Podle mě je značka Parkside to nejhorší nářadí, co se tady dá
vůbec koupit. Jediná výhoda je, že to Lidl bere bez řečí zpátky na
reklamaci. No FB v skupině "Opravujeme - nevyhazujeme"   je snad každý
druhý dotaz, jak opravit něco od Parkside.

S pozdravem,
--
 Ales Filip
 Kutna Hora