LIDL vercajk, jakou nabijecku + baterku 20V ?

jurp jurp na volny.cz
Úterý Červenec 23 12:11:57 CEST 2024

Hlidani podpeti baterky byva (ale asi ne vzdy) ve spotrebici.
Motorovka, sekacka, vrtacka bez priklepu, uhlovka, kango mam vyzkouseno,
ze se zastavi pred totalnim kolapsem baterky.

Za mne:
1) orientovat pokud to jde na cernou Performance radu
2) nabijecky minimalne 2ks a staci prostredni rada 4.5A (PLG20C3)
    Radeji 2 jednoduche, nez jednu dvojitou. Pokud odejde, porad se da
    s 1 nouzove prezit.
3) aku 4Ah, ty obyc neSmart. 2Ah vubec nebrat a 8Ah maji smysl az u
    intenzivniho pouzivani.
4) pocet akku-dle mnozstvi naradi. 2ks je opravdu nouzove reseni.
    I kdyz, pri patricnem poctu kafe/kur pauz se da prezit i s 1 akku. :-)
5) co, kdy koupit-to je sazka do loterie. Chce si to hlidat.
    Ono to je jako na vlnach. Obcas se se da koupit levneji sestava, obcas
    to vyjde levneji po dilech.

u Smart ten BT mi tak nejak ne/funguje dle konstelace mesicniho cyklu.
Pouzil jsem obcas i kombinaci Smart+nonSmart a ten Smart padne na hubu
drive. Pritom jsou "stejne" stare, a +/- priblizne stejne pouzivane.
Za mne ma jedinou vyhodu-nizsi hmotnost.

U mne a v blizkem okoli se pohybuje vcelku velke mnozstvi baterek, a o jedine
ktera odesla, byla ta co vybitou pohodili pred zimou do regalu a na jare ji
vytahli K.O.

JURP