LIDL vercajk, jakou nabijecku + baterku 20V ?

Ladislav Vaiz spam na nagano.cz
Úterý Červenec 23 09:24:48 CEST 2024

On 23.07.2024 9:14, ajtservis wrote:
> hezke prazdniny.
> potrebuji koupit na zahradu par naradi od lidlu, nuzky, pidi motorovku
> do jedne ruky atd. a potreboval bych vedet, jakou koupit nabijecku a
> baterku. vim ze mi staci 1x nabijecka a 2x baterka 4Ah. kupovat
> naradi, ac snad vyhodne s baterkou a nabijeckou = mit 2x zbytecne
> stejnou nabijecku. pokud mate zkusennost co koupit z nabijecku a
> baterky, aby to melo nejakej dalsi benefit, nebo naopak aby to nebyla
> chyba. je to samej smart a blutut |:-) cena neni az tak dulezita.
> cena/pridana hodnota u lidl cajku je ok. nechtel jsem dalsi jinej
> [...]

Pokud už nějaké nářadí máte, tak pozor na kompatibilitu v delším časovém
horizontu. Dokupoval jsem baterku do vrtačky 7 let staré a i přes
konzultaci s technickou podporou jsem koupil nekompatibilní kus. Rozdíly
byly mechanické, aby nebylo možné baterky zaměnit.

L.