MUST PV1800 PRO 24V 3000W

Petr Labaj labaj na volny.cz
Pondělí Červenec 22 22:05:46 CEST 2024

Zkušenost nemám. Ale přesto pár názorů.

- Pokud je paralelním provozem myšleno, že může jet souběžně s gridem nebo
   jinými měniči, tak to je celkem obvyklá vlastnost a umí to mnoho měničů.
- Napětí 24V je hrozně nízké. I obvyklých 48V je dost málo, ale už je to
přece jen
   trochu lepší. Možná zkuste zvážit něco s vyšším napětím baterek.
- Značka Must je (nebo aspoň byla) dost populární na solarnickém fóru
https://forum.mypower.cz
   Zkusil bych se tam podívat, klidně v první fází i bez registrace.

PL