Re: [OT] Sodastream - plnění CO2 tlakových lahviček

Lubor Otta butan na centrum.cz
Středa Červenec 17 10:25:58 CEST 2024

A mně jednou v lednici vybuchla malá šlehačková láhev Orion. Dal jsem, pravda do ní o trochu víc šlehačky než bylo v návodu. Ne netu jsem pak zjistil že zdaleka nejsem první, někteří k tomu volali i policii. Utrhl se uzávěr, který je celý z plastu a zdeformoval dveře od lednice.
Lubor