Re: [OT] Sodastream - plnění CO2 tlakových lahviček

Petr Labaj labaj na volny.cz
Úterý Červenec 16 19:29:22 CEST 2024

No 2 jsou podle mě proto, že je to kritický bezpečností prvek.
Tak je zdvojený, navíc s různou konstrukcí.
Takže za mně si zaslouží pochvalu.

I když já bych to asi udělal jinak, a jeden z nich dal raději na vstup.
Takže by při vyšším tlaku už nepustil dovnitř další CO2.

PL