Re: [OT] Sodastream - plnění CO2 tlakových lahviček

Petr Labaj labaj na volny.cz
Úterý Červenec 16 16:38:55 CEST 2024

Ano, to je ta druhá varianta, kterou zvažuji.
Posílal jsem v prvním postu i odkaz na Allegro, kde mají tyhle adaptéry
až překvapivě levné.
Ale zrovna v tom Polsku zásadně jen se závitem W21.8. A já potřebuju buď
G3/4, nebo navíc redukci.

Problém tam vidím v tom, že pak musí být velká láhev CO2 někde v kuchyni
nebo prostě dobře dostupná.
I když teď mě napadá, že vlastně proč. Že bych ji mohl dát nikoli na
linku, ale někde úplně jinde, kde
by už tlaková láhev tak nezavazela a nemusel bych vrtat díru do
kuchyňské desky.

PL